Veel gestelde vragen

Staat je vraag hier niet bij? Neem gerust contact op.

Let op: valste kortingscodes!
Af en toe hebben klanten op internet een kortingscode gevonden die vervolgens niet werkt in het afrekeningproces. Deze kortingscodes zijn NEP en de links kunnen virussen bevatten. Niet op klikken dus!

1. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt altijd een automatische bevestiging. Krijg je geen bevestigingsmail, kijk dan even in de SPAM. Check ook even of je je mailadres goed hebt ingevuld. Hulp nodig? Stuur me even een berichtje of mail naar info@ruiterkids.nl.

2. Lever je ook naar het buitenland?
Op dit moment alleen binnen Nederland en België.

3. Wordt mijn bestelling in 1x geleverd?
Ja. Als er een artikel bij je bestelling zit dat niet op voorraad is en waarvoor een levertijd van 5 werkdagen geldt, dan wacht ik tot de bestelling compleet is en verstuur alles in 1x. Tenzij anders met je afgesproken.

4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja zeker! Tijdens de openingstijden van de winkel heb je de mogelijkheid om je bestelling af te halen. Deze optie kun je kiezen tijdens het bestelproces. De verzendkosten vervallen dan automatisch.

5. Waarom moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?
Verzenden kost nu eenmaal geld. Bedrijven die gratis verzenden of gratis retour aanbieden, berekenen de verzendkosten door in hun productprijs. Ik heb er voor gekozen om dit niet te doen en de productprijzen transparant te houden. Als je meerdere artikelen bestelt, betaal je op die manier nooit te veel. Wanneer je iets wilt retourneren kun je wel gebruik maken van een voordelig retourlabel. Je kunt die aanvragen via: info@ruiterkids.nl.

6. Kan ik een spoedbestelling plaatsen?
Stuur me even een berichtje om te informeren naar de mogelijkheden. Mijn winkel, van waaruit ik bestellingen verzend, bevindt zich niet aan huis dus daar moet ik een stukje voor rijden. Het is mogelijk dat ik nog naar de winkel moet gaan of dat ik daar al aanwezig ben. In dat geval kan ik natuurlijk je spoedbestelling direct verwerken.

7. Mag ik iets retourneren tijdens een vakantiesluiting van de webshop?
Het is bij voorkeur beter om te retourneren ná de vakantiesluiting. In de vakantiesluiting worden geen retourlabels verstuurd en/of retouren verwerkt. Uiteraard doe ik dan niet moeilijk over late retournering!

8. Mag ik in de fysieke winkel in Baarn iets ruilen of retourneren?
Uiteraard! Check voor je komt even de openingstijden. Het aankoopbedrag ontvang je niet contant maar wordt teruggestord op de rekening waarmee betaald is.

9. Zijn er weleens kortingsacties?
Ja, heel af en toe. Meestal alleen voor de nieuwsbriefleden. Dus wil je die niet missen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief!

10. Hoe kan ik online een cadeaubon inwisselen?
Op je cadeaubon staat een code. Tijdens het afrekenproces, links onderin je winkelwagen, kun je die code invullen. Klik vervolgens op +. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgehaald.

11. Hoe kan ik online een cadeaubon van Horses & Gifts inwisselen?
Stuur per mail of app een foto van je cadeaubon. Vervolgens krijg je van mij een kortingscode. Tijdens het afrekenproces, links onderin je winkelwagen, kun je die code invullen. Klik vervolgens op +. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgehaald.

12. Zijn de klantbeoordelingen wel betrouwbaar?
Ik vind het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over de producten en service. De beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door Webwinkelkeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van de reviews te garanderen. Welke maatregelen dat zijn lees je hier. Mijn klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

13. Kan ik een cadeautje rechtstreeks naar iemand anders versturen?
Ja zeker! Tijdens het bestelproces kun je het adres van de ontvanger invullen. Bij factuuradres vul je dan je eigen adres is. 

14. Ik heb maar 1 klein artikel nodig, kan dat niet in een envelop met postzegels verstuurd worden of als brievenbuspakketje?
Nee helaas, ik hanteer een standaard tarief dat rekening houdt met diverse aspecten van het verzendproces, zoals verpakking en verwerking.

© 2019 - 2024 Ruiterkids.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel