Veel gestelde vragen

Staat je vraag hier niet bij? Mail gerust naar: info@ruiterkids.nl

Let op: valse kortingscodes!
Af en toe hebben klanten op internet een kortingscode gevonden die vervolgens niet werkt in het afrekenproces. Deze kortingscodes zijn NEP!! en de links kunnen virussen bevatten. 

1. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt altijd een automatische bevestiging. Krijg je geen bevestigingsmail, kijk dan even in de SPAM. Check ook even of je je mailadres goed hebt ingevuld. Hulp nodig? Mail dan naar info@ruiterkids.nl.
Per mail wordt je op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.

2. Leveren jullie ook in het buitenland?
Alleen binnen Nederland en België.

3. Wordt mijn bestelling in 1x geleverd?
Ja. Als er een artikel bij je bestelling zit dat niet op voorraad is en waar dan dus 5 werkdagen levertijd op zit, wacht ik tot de bestelling compleet is en verstuur dan alles in 1x. Tenzij anders met je afgesproken.

4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja zeker kan dat! Tijdens de openingstijden van de winkel heb je de mogelijkheid je bestelling af te halen. Je kunt deze optie kiezen tijdens het bestelproces. De verzendkosten vervallen dan automatisch.

5. Waarom moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer?
De meeste bedrijven die gratis retour aanbieden berekenen de verzendkosten door in hun productprijs. Ik heb er voor gekozen om dit niet te doen en de productprijzen transprant te houden. Bovendien betaal je op die manier nooit te veel wanneer je meerdere artikelen besteld. Wel kun je gebruik maken van een voordelig retourlabel. Je kunt die aanvragen via: info@ruiterkids.nl.

6. Mag ik iets retourneren tijdens de vakantiesluiting van de webshop?
Als de webshop gesloten is vanwege vakantie dan worden er geen retourlabels verstuurd en/of retouren verwerkt. Uiteraard doe ik dan niet moeilijk over late retournering!

7. Mag ik in de fysieke winkel in Baarn iets ruilen of retourneren?
Uiteraard! Check voor je komt even de openingstijdenHet aankoopbedrag ontvang je niet contant maar wordt teruggestord op de rekening waar de bestelling mee is betaald. 

8. Zijn er weleens kortingsacties?
Ja, zo heel af en toe zijn er kortingsacties. Wil je die niet missen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief!

9. Hoe kan ik online een cadeaubon inwisselen?
Op je cadeaubon staat een code. Tijdens het afrekenproces, links onderin je winkelwagen, kun je die invullen. Klik vervolgens op +. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgehaald.

10. Zijn de klantbeoordelingen wel betrouwbaar?
Ik vind het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over de producten en service. De beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Mijn klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

11. Kan ik een cadeautje rechtstreeks naar iemand anders versturen?
Dat kan zeker! Tijdens het bestelproces kun je het adres van de ontvangen invullen. Bij factuuradres vul je dan je eigen adres in. Wil je het ingepakt hebben, vermeld dit dan in het "opmerkingen" veld.

12. Ik heb maar 1 klein artikel nodig, kan dat niet in een envelop met postzegels verstuurd worden?
Nee helaas en dat is om de volgende redenen:
- De webshop is hier technisch niet op ingericht.
- Alles wordt verstuurd als brievenbuspakketje mét track en trace code,  dus beter te achterhalen.
- Postzegels worden steeds duurder en je zit daardoor al heel snel aan het tarief van een brievenbuspakketje.

© 2019 - 2023 Ruiterkids.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel