Veel gestelde vragen

Staat je vraag hier niet bij? Neem gerust contact op.

Let op: valste kortingscodes!
Af en toe hebben klanten op internet een kortingscode gevonden die vervolgens niet werkt in het afrekeningproces. Deze kortingscodes zijn NEP en de links kunnen virussen bevatten. Niet op klikken dus!

1. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt altijd een automatische bevestiging. Krijg je geen bevestigingsmail, kijk dan even in de SPAM. Check ook even of je je mailadres goed hebt ingevuld. Hulp nodig? Stuur me even een berichtje of mail naar info@ruiterkids.nl.

2. Lever je ook naar het buitenland?
Op dit moment alleen binnen Nederland en België.

3. Kan ik mijn bestelling ophalen bij Ruiterkids.nl?
Het is niet mogelijk je bestelling bij Ruiterkids.nl op te halen. Er is geen fysieke winkel of showroom.

4. Mag ik iets retourneren tijdens een vakantiesluiting van de webshop?
Het is bij voorkeur beter om te retourneren ná de vakantiesluiting. In de vakantiesluiting worden geen retouren verwerkt. Uiteraard doe ik dan niet moeilijk over late retournering!

5. Als ik een complete wedstrijdset bestel en er past iets niet, moet dan de complete set retour?
Nee, dat hoeft niet. Je stuurt alleen de artikelen retour die niet passen.

6. Zijn er weleens kortingsacties?
Ja, maar alleen voor de nieuwsbriefleden. Dus wil je die niet missen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief!

7. Hoe kan ik online een cadeaubon inwisselen?
Op je cadeaubon staat een code. Tijdens het afrekenproces, links onderin je winkelwagen, kun je die code invullen. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgehaald.

8. Hoe kan ik online een cadeaubon van Horses & Gifts inwisselen?
Stuur per mail of app een foto van je cadeaubon. Vervolgens krijg je van mij een kortingscode. Tijdens het afrekenproces, links onderin je winkelwagen, kun je die code invullen. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van het totaalbedrag afgehaald.

9. Zijn de klantbeoordelingen wel betrouwbaar?
Ik vind het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over de producten en service. De beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door Webwinkelkeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van de reviews te garanderen. Welke maatregelen dat zijn lees je hier. Mijn klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

10. Kan ik een cadeautje rechtstreeks naar iemand anders versturen?
Ja zeker! Tijdens het bestelproces kun je het adres van de ontvanger invullen. Bij factuuradres vul je dan je eigen adres is. 

11. Ik heb maar 1 klein artikel nodig, kan dat niet in een envelop met postzegels verstuurd worden? 
Nee, ik verstuur alles met track en trace zodat het pakketje volgbaar is. 

© 2019 - 2025 Ruiterkids.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel